▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 180780
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

1:25 PM , 25 / 10 , azi

انگار از مشرق آمده،و به مغرب می روم،
شاید هم در جستجوی خانه ی کدخدا هستم
تا از سکوت دهکده و سو سوی چراغ نفتی
به آرامش برسم
اما افسوس که ...؟!



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت11:11---22 مهر 1392
گفتنے ها ڪــم نیستـــ

من و تو ڪــم گفتیـم

مثـل هـــذیان دم مـرگـــ

از آغــــــاز

چنیـن درهــم و برهــم گفتیـم...!

دیدنے هـا ڪــم نیستـــ

من و تو ڪــم دیدیم

بـے خبر از پاییــــ ـــــــز

جاے میلاد اقاقے ها را پرسیـدیم...


الناز
ساعت14:33---1 مهر 1392
مرسی شما هم لینک شدی اجی جونی
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒


sona
ساعت13:42---1 مهر 1392
پخخخخخخخخخخخ
منم لینکت کردم


mahta
ساعت17:25---27 مرداد 1392
طناب را به گردنم انداختند ... گفتند اخرین ارزویت چیست ؟؟؟؟ گفتم دیدن عشقم !!! گفتند نمیشود خسته است تاصبح برایت طناب بافته ..

نسیم
ساعت17:04---23 مرداد 1392
بابا اول وبلاگت نوشتی به توکل نام اعظمت....احتمالا این جمله ازکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب از علی ضیاست....
اهان توکلا نمی دونی علی ضیاکیه1!!!!!!
مجری شبکه سه،عضو تیم والیبال هنرمندان،یه سرچ بکن علی ضیل حله....
پاسخ:کوووو؟؟؟؟ من همیشه میگم به توکل نام اعظمت :)) علی ضیا از من تقلید کرده....باور کن! چجوری سرچو میکنن علی ضیا؟ :D من از اول ریاضیم ضعیف بود


ممسي
ساعت16:43---22 مرداد 1392
از خدا بپرسید: اینجا که من هستم تقدیر من است یا تقصیر من.....؟!

ali
ساعت23:24---14 مرداد 1392
عادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم...!!! پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند... نه دردی دارم و نه قلبی...

مهران
ساعت21:16---14 تير 1392
او راحت از من گذشت

اگر خدا هم راحت از او بگذرد

قیامت را من بر پا می کنم


داش حسین
ساعت14:41---4 خرداد 1392

سلام دوست عزیز-وب قشنگی داری،خوشحال میشم به منم سر بزنی


اگه دلت خواست منو با عنوان متفاوت ترین سایت عاشقانه به آدرس www.bo3e.com لینک کن


منتظر حضور گرمتم


ali
ساعت13:32---3 خرداد 1392
مرسی که نظر دادی

ممسي
ساعت21:43---1 خرداد 1392
گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس
شیرها خاطرشان هست
که آهوی منی . . .


afshin solmaz
ساعت12:26---1 خرداد 1392
باسلام و عرض خسته نباشيد!با توجه ب عوض شدن ادرس وبلاگ و منتقل شدن ب ادرس ديگر از شما تقاضا ميشود بنده را با ادرس جديد لينک کنيد تا هرروز بهتون سر بزنم درصورت لينک کردن من بهم خبر بدين تا شمارو ب لينکام اضافه کنم منتظرحضور گرمت هستم مرسي باي
پاسخ:بسم ا.... افشین و سولماز بودییی....شدی مسعود و مهشید؟؟؟ :|


afshin
ساعت15:54---31 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز با افتخار لینک شدی بازم بهم سر بزن درضمن بابت انتقادت ممنون ولی جهت اطلاع شمامیگم ک تمام قالب های عاشقانه تیره هستن با تشکر از انتقاد سازندت بای

ممسي
ساعت14:40---30 ارديبهشت 1392
منم فقط ميخوام حالتون رو عوض كنم
در ضمن پيشاپيش روز پدرتون هم مبارك
---------------
وقتی مهربانیت از دور اینقدر نزدیک است,
حس میکنم جغرافیا یک دروغ تاریخیست.


داش حسین
ساعت13:08---27 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز-وب قشنگی داری،خوشحال میشم به منم سر بزنی





اگه دلت خواست منو با عنوان متفاوت ترین سایت عاشقانه به آدرس www.bo3e.com لینک کن





منتظر حضور گرمتم


پاسخ:والا فک کنم دارمت :))


ممسي
ساعت23:50---26 ارديبهشت 1392
دلم یک دنیا تنهایی میخواهد
با یه عالمه تو
و تمام گوشه کنارهای آغوشت…!


سارینا
ساعت23:01---18 فروردين 1392
בرב هایــت را بـہـ کســے نــگـو ؟ ! !







چــوלּ یــاב مـے گــیـرنـב







چــگــونـه
پاسخ:فداه :*


مجید
ساعت15:43---29 اسفند 1391
نه همینطوری اطلاعات عمومی بود..

مجید
ساعت16:18---27 اسفند 1391
هرچقدر فکر میکنم چرا وبلاگت با مرورگر من متنش برعکس میشه نمیدونم چرا..

ولی با فایر (ع) و کروم درسته...پاسخ::d الان ینی من باید جواب بدم؟؟؟؟ بعله


mehran
ساعت23:58---5 بهمن 1391
سلام

ممنون که بهم سر زدی دوسته عزیزم

شرمنده که دیر اومدم.

چند وقتیه که کلا کم میام نت.

موفق باشی


mehran
ساعت1:04---1 بهمن 1391
سلام.چطوری؟؟
اومدم بگم آپم
بهم سر بزن
منتظرم نذار

ممنون دوستم


mehran
ساعت0:00---9 دی 1391
سلام آزی
چطوری؟؟
من آپم
منتظرتم
بدو بیاااااااااا


behina
ساعت2:52---29 تير 1391
salam golam..webe kheili khobi dari...khoshhal misham be manam sar bezani....movafagh bashi

مهران
ساعت12:48---23 تير 1391
سلام
ممنون که همیشه بهم سر میزنی و به یادمی

منم آپم البته بعد از یک ماه دوری
منتظرتم


ramin
ساعت15:23---31 خرداد 1391

هیچگاه با احساسات کسی بازی نکنید.

ممکن است بازی را ببرید اما این خطر وجود دارد که تا آخر عمرتان او را از دست بدهید.

(ویلیام شکسپیر)


مهران
ساعت20:20---28 خرداد 1391
سلام
مرسی که به وبم اومدی
من خودمم اون دلقکم
بازم بیا پیشم
اگه هم دوس داشتی لینکم کن و بگو با چه اسمی بلینکمت


yaradan
ساعت15:08---23 بهمن 1390
وری وری خوب. کلا جملاتت باحالن. جالب پر از معنا. بلاگ خوبی داری باز سر میزنم.

رهگذر
ساعت13:34---25 دی 1390
salaaam khoobi ??

webeloge kheili Khujelo Bahali Darii

Khoshhaal Misham Be manam sar bezanii age mayel Boodi tabadole link Mikonim

Ba tashakor


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA